Pojišťovnictví jako garant bezpečné budoucnosti klienta

Praha, 23. listopadu 2016 – Čelní představitelé evropské i národní pojišťovací industrie diskutovali o budoucím vývoji pojištění na odborné konferenci, kterou Česká asociace pojišťoven (ČAP) uspořádala v Kongresovém centru České národní banky. Předseda EIOPA Gabriel Bernardino představil...

Číst dál...

Češi jsou grandi, když někomu způsobí škodu, nejčastěji ji uhradí ze své kapsy

Praha, 4. listopadu, 2016 – To, že nikdo není neomylný, dokládá aktuální průzkum České asociace pojišťoven. Podle něj téměř každý druhý dospělý (47 %) už někdy řešil škodu, kterou buď on, nebo někdo z jeho rodiny způsobil druhému. Nejčastěji šlo o škody související s provozem domácnosti...

Číst dál...

Bilanci povinného ručení zhoršují nejrizikovější segmenty motoristů

Praha, 2. 11. 2016 – Náklady povinného ručení (POV) nadále výrazně převyšují vybrané pojistné. Podrobná analýza ČKP jasně ukázala, které segmenty pojištěných vozidel a řidičů mají největší vliv na výslednou roční dvoumiliardovou ztrátu produktu. V oblasti nákladních firemních vozidel a tahačů...

Číst dál...

Motoristé si více sjednávají havarijní pojištění

Praha, 27. října 2016 – Pojistný trh je podle statistik České asociace pojišťoven (ČAP) za třetí čtvrtletí tažen neživotním pojištěním. Daří se zejména havarijnímu pojištění a produktům určeným pro podnikatele. V dynamičtější oblasti neživotního pojištění došlo k meziročnímu nárůstu...

Číst dál...

Pojistka na blbost pomáhá často i v kuriózních situacích, potvrzují to příběhy z pojišťoven

Praha, 18. října, 2016 – Pojištění odpovědnosti za škody v občanském životě, známé též jako pojistka na blbost, kryje škody, které způsobíme při zcela běžných činnostech. Pojišťovny každoročně pomohou ve více jak 100 tisících takovýchto situací, kde se škoda pohybuje od řádů tisíců až po milióny...

Číst dál...

Každý má někdy Den blbec, říká Česká asociace pojišťoven

Praha, 19. září, 2016 - Podle aktuálního průzkumu České asociace pojišťoven (ČAP) má jen jeden člověk ze sta takové štěstí, že se mu smolné dny zcela vyhýbají. Naproti tomu téměř polovina lidí (49 %) zažívá den, který by nazvalo Den blbec, dva až třikrát do roka. Více jak čtvrtina (27 %)...

Číst dál...

ČAP a ČKP představují jednotný vizuální styl

Praha, 16. září 2016 – Česká asociace pojišťoven (ČAP) a Česká kancelář pojistitelů (ČKP) představují svá nová loga, která jsou nedílnou součástí nového a společného vizuálního stylu reflektujícího sjednocené řízení obou profesních organizací. Autorem nové korporátní identity skupiny je Studio...

Číst dál...

Varování: Podvodníci se vydávají za Českou asociaci pojišťoven a klamou klienty

Praha, 16. srpna 2016 – Intenzita nekalých praktik některých zprostředkovatelů finančních produktů opět vzrostla. „Jsem z asociace pojišťoven a zkontroluji vám vaše pojištění,“ právě tuto větu nejčastěji slyší lidé, kteří jsou v posledních dnech vystavováni tlaku podvodných praktik. Ve snaze...

Číst dál...

Tempo růstu pojistného trhu posílilo meziročně o 2 %

Praha, 27. července 2016 – Celkové předepsané pojistné členů České asociace pojišťoven (ČAP) meziročně vzrostlo o cca 1,2 mld. Kč, což odpovídá 2% růstu. Za pozitivním vývojem pojistného trhu v prvním pololetí nadále stojí neživotní pojištění, které meziročně posílilo na svém objemu o cca 4,5 %, a...

Číst dál...

Jarní bouřky způsobily klientům pojišťoven škodu za 1,2 miliardy korun

Praha, 25. července 2016 – Členské pojišťovny ČAP aktuálně řeší téměř 24 tisíc pojistných událostí, které na přelomu května a června způsobily extrémní výkyvy počasí. Pojišťovny odhadují, že počet škod ještě mírně naroste a že celková škoda, kterou klienti nahlásí, vyšplhá na více než 1,2 miliardy...

Číst dál...