V České asociaci pojišťoven ovlivňujeme vývoj pojistného trhu. Podílíme se na řadě projektů, prostřednictvím kterých pomáháme formovat jeho budoucnost. Naše práce vyžaduje aktivní přístup, nasazení a týmový duch, který nám každodenně pomáhá úspěšně posouvat věci dál.

Ať píšete pravou, nebo levou rukou, pro našeho CEO nově hledáme silnou pravou ruku, která/ý bude zodpovídat za administrativní a organizační podporu výkonnému řediteli České asociace pojišťoven a České kanceláře pojistitelů, komunikaci se zahraničními subjekty (členství asociace v mezinárodních organizacích) a povede agendu členské základny.

Co bude denní náplní vaší práce?

Budete:

  • připravovat materiály a podklady pro jednání a porady a pořizovat z nich zápisy;
  • koordinovat program CEO a vést o něm písemný přehled;
  • koordinovat a sjednávat pracovní jednání a schůzky, často se členy vlády a parlamentu;
  • zajišťovat pracovní cesty CEO;
  • komunikovat s národními organizacemi členských států EU a ostatními mezinárodními organizacemi a osobami;
  • organizovat mezinárodní pracovní jednání, zajišťovat účast zástupců asociace na mezinárodních akcích a spolupracovat s příslušnými zaměstnanci při zajišťování účasti zahraničních osob na konferencích a jednáních v ČR.

Jaké přednosti u vás uvítáme?

  • SŠ vzdělání.
  • Praxi na pozici asistentky/asistenta, nebo řízení chodu kanceláře.
  • Velmi dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel...).
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem.
  • Komunikativnost a reprezentativní vystupování.
  • Vstřícnost a zájem o druhé.
  • Pečlivost, vynikající organizační schopnosti a flexibilitu.

Co na oplátku nabízíme my?

  • Různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu.
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody.
  • Pracoviště v těsném sousedství OC Arkády Pankrác - metro "C" Pankrác.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Práci, do které budete chodit rád/a.