V České asociaci pojišťoven ovlivňujeme vývoj pojistného trhu. Podílíme se na řadě projektů, prostřednictvím kterých pomáháme formovat jeho budoucnost. Naše práce vyžaduje aktivní přístup, nasazení a týmový duch, který nám každodenně pomáhá úspěšně posouvat věci dál.
Ať píšete pravou, nebo levou rukou, pro našeho CEO nově hledáme silnou pravou ruku, která/ý bude zodpovídat za administrativní a organizační podporu výkonnému řediteli České asociace pojišťoven a České kanceláře pojistitelů, komunikaci se zahraničními subjekty (členství asociace v mezinárodních organizacích) a povede agendu členské základny.
Co bude denní náplní vaší práce?
Budete:
- připravovat materiály a podklady pro jednání a porady a pořizovat z nich zápisy;
- koordinovat program CEO a vést o něm písemný přehled;
- koordinovat a sjednávat pracovní jednání a schůzky, často se členy vlády a parlamentu;
- zajišťovat pracovní cesty CEO;
- komunikovat s národními organizacemi členských států EU a ostatními mezinárodními organizacemi a osobami;
- organizovat mezinárodní pracovní jednání, zajišťovat účast zástupců asociace na mezinárodních akcích a spolupracovat s příslušnými zaměstnanci při zajišťování účasti zahraničních osob na konferencích a jednáních v ČR.
Jaké přednosti u vás uvítáme?
- SŠ vzdělání.
- Praxi na pozici asistentky/asistenta, nebo řízení chodu kanceláře.
- Velmi dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel...).
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem.
- Komunikativnost a reprezentativní vystupování.
- Vstřícnost a zájem o druhé.
- Pečlivost, vynikající organizační schopnosti a flexibilitu.
Co na oplátku nabízíme my?
- Různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu.
- 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody.
- Pracoviště v těsném sousedství OC Arkády Pankrác - metro "C" Pankrác.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Práci, do které budete chodit rád/a.