Pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře

Cestovní kancelář, u které kupujete zájezd, je povinna vám předat spolu s cestovní smlouvou také doklad o pojištění záruky pro případ svého úpadku vydaný pojišťovnou, jenž musí mj. obsahovat i způsob oznámení pojistné události. K úpadku cestovní kanceláře došlo:

a) než jste odcestovali:

  1. Vyplňte formulář „Oznámení o škodní události / škodní protokol“.
  2. Přiložte originál nebo ověřenou kopii cestovní smlouvy a dokladu o zaplacení zálohy nebo celé ceny zájezdu.

b) při pobytu v zahraničí:

  1. Kontaktujte asistenční službu pojišťovny, která se postará o váš bezpečný návrat do ČR.
  2. Po návratu do ČR postupujte stejně jako v případě, že jste na zájezd neodcestovali.
  3. V případě, že pro návrat do ČR nevyužijete služeb smluvní asistenční služby, předložte pojišťovně doklady o dalších výdajích spojených s pojistnou události (např. náklady za dočasné ubytování, výdaje na zpáteční cestu apod.).
  4. Pojišťovna obvykle zahájí výplatu pojistného plnění v souladu s pojistnými podmínkami.
Copyright © 2024
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Číst více
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Technické cookies
Přijmout
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
+ jiné analytické cookies
Přijmout
Odmítnout