Existuje celá řada definic tohoto pojmu. Při zapojení pojištění lze jeho podstatu vyložit například takto:

  1. Prodej produktů jiné finanční instituce (například stavebního spoření) přes „vlastní“ pojišťovací zprostředkovatele (výhradní pojišťovací agenty atd.) či přes zaměstnance dané pojišťovny.
  2. Prodejce nějakého zařízení (například vysavače) nabídne spolu s tímto zařízením i příslušné pojištění se začátkem pojištění po skončení zákonné záruční doby.
  3. „Křížovým prodejem“ se rozumí nabízení pojišťovací služby nebo produktu spolu s jinou službou nebo produktem jakožto součást balíčku nebo podmínka pro získání jiné dohody či balíčku [viz čl. 2 odst. 15 návrhu směrnice o zprostředkování pojištění – přepracované znění – COM(2012) 360].

Copyright © 2024
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Číst více
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Technické cookies
Přijmout
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
+ jiné analytické cookies
Přijmout
Odmítnout