Český úspěch v Cannes. Apel na řidiče získal reklamního Oscara
24.06.2022
forbes.cz
Agentuře McCann Prague se ve spolupráci s Hero & Outlaw na letošním ročníku významného mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions podařilo pro Českou republiku získat cenný kov. Projekt 13 minut získal stříbrné ocenění v kategorii PR kampaní. Soška lva, kterou si agentura ze čtvrtečního udělování cen odnáší, bývá označována za reklamní obdobu Oscarů.
Celovečerní dokument 13 minut je vyvrcholením kampaně Zpomal, dokud není skutečně pozdě, která byla vytvořena pro Českou asociaci pojišťoven se záštitou BESIP. Pod vedením režiséra Víta Klusáka se na její tvorbě podílela také agentura Reneganz a Policie České republiky.
„Ocenění, které jsme za tuto kampaň získali, si velmi vážíme. Co pro nás má ale veliký význam je reálný dopad kampaně na chování českých řidičů,“ řekl výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek, který je zároveň jedním z producentů dokumentu.